•  Візитки, замовлені в поліграфічній майстерні "Гамма Центр"

 мають 3 варіанти розмірів:

  •  90х50мм. - найбільш поширений.
  •  90х55мм - зі скругленими кутиками
  • 85х55 - кредитка


В стандартному виконанні друкуються на білому крейдованому папері 250, 300 або 350 г/м2.

При шовкотрафаретному виді друку можливо використати найширший спектр дизайнерських картонів, пластику та інших оригінальних матеріалів

На замовлення можуть бути надруковані на інших типах паперу, або на дизайнерських картонах.


Вартість виготовлення макету візитки на основі паперового оригіналу - від 20 грн.
Макетування - 1 година роботи з дизайнером 50 грн.

Поліграфічна майстерня "Гамма Центр" в короткі терміни виготовить для Вас будь-які види візиток.


Як відомо, зустрічають по одягу, тому візитка - це важлива частина ділового етикету, оскільки є першим атрибутом знайомства і уявлення.
  Виготовленню візитної картки слід приділити особливу увагу, правильно продумати ескіз, вибрати папір, розмір і спосіб виготовлення. Саме цей невеликий прямокутний шматочок щільного паперу може Вас вигідно представити, створити потрібне враження, ефектно здивувати, або, навпаки, назавжди зіпсувати враження. Важливо знати не тільки що повинна містити візитка, але і як з нею потрібно звертатися, коли її потрібно подавати, як це краще зробити, хто це повинен робити першим.

  Форма і зміст візиток, замовлені в поліграфічній майстерні "Гамма Центр"

  Звичайна візитка є прямокутним шматком щільного паперу розміром 5х9 cм. Для жінок (чоловіків непосадових осіб) - 4х8 см. Менеджери вищої ланки можуть дозволити собі візитки розміром 6х9 см або 6х10 см. Візитки їх дружин у такому разі на 1 см менше по обох сторонах. До речі картку дружини чоловік теж повинен мати при собі. Також є євростандарт візитки - 55х85 мм.
Краще виготовляти візитки все ж таки 5х9 см, оскільки більшість візитниць виготовлена за цим стандартом, і якщо Ви не хочете, щоб Ваша візитка валялася "де попало", пом'ялася або найгірше загубилася, то тут краще не оригінальничати. Свої творчі ідеї Ви можете реалізувати, вибравши цікавий папір або зробивши оригінальний ескіз, але і тут треба бути акуратним і знати про те, що візитки бувають різні: ділові, особисті, сімейні.

  Ділові візитки, замовлені в поліграфічній майстерні "Гамма Центр"

  Норми ділового європейського етикету диктують візиткам наступні правила. Текст бажано повинен бути написаний темними буквами на світлому фоні. В якості фону, як правило, використовуються білий, рожевий або блакитний кольори. Текст у такому разі роблять темно-коричневим, синім або чорним. Стиль візиток повинен бути строгим, шрифт простим і легким для читання, а не каліграфічним. Важливо приділити увагу паперу, вона повинна бути відмінної якості, злегка тонованою або мати сатиновану поверхню. Не рекомендується використання глянсового паперу, пластмаси або шкіри. Друга сторони візитки повинна бути обов'язково чистою, щоб людина могла залишати на ній позначки і записи. Якщо Ви співробітничаєте не тільки з російськими партнерами по бізнесу, але і з іноземними, потрібно мати також комплект візиток англійською мовою. Робити двосторонні візитки, де одна сторона російською мовою, а інша на англійському, ознака поганого тону і економії грошей. А також Ви позбавляєте можливість Вашого партнера або клієнта робити записи на візитці, а це є важливим, оскільки у візиток є своя мова, про що піде мова нижче.

  Ділові візитки працівників магазинів і підприємств сфери послуг можуть оформлятися з порушенням окремих норм етикету, оскільки є не тільки інформаційною, але і рекламною продукцією. В цьому випадку на оборотній стороні візитки може розташовуватися схема проїзду до підприємства, календар, девіз фірми або фотографія працівника.
Звичайно, не варто сприймати ці правила як табу, але у будь-якому випадку важливо пам'ятати, ділова візитка не повинна пістрявити всіма барвами веселки, досить одного-двух кольорів. Таку ж раду можна дати і щодо використовуваних шрифтів. На візитці не повинно бути зайвої інформації. Тому краще, коли візитка витримана в класичній традиції: вгорі по центру - назва організації, нижче, теж по центру - ім'я, по батькові і прізвище людини, ще нижче - посада, а в нижньому правому кутку - адреса, телефон, факс, адреса електронної пошти, адреса сайту.

  Також добре додати логотип компанії біля її назви. Тут можна відзначити, що важливим елементом іміджу є постійно використовувана колірна гамма на всіх візитках, будь то візитка фахівця найнижчої посади в компанії або візитка топ-менеджера. Відповідно і друкувати візитки краще в одній вибраній Вами друкарні, щоб не виникало різниці у відтінках кольорів.
Необхідно також пам'ятати, що спочатку на візитній картці пишеться ім'я, потім по батькові, а тільки після прізвище. Ім'я можна виділити напівжирним шрифтом. Якщо візитка надрукована на іноземній мові, ім'я і прізвище пишуться повністю, а по батькові позначається однією заголовною буквою, оскільки на інших мовах поняття "по батькові" відсутнє, і його можуть прийняти за друге ім'я.

  Візитки державних чиновників і дипломатів, замовлені в поліграфічній майстерні "Гамма Центр"

  Візитки державних чиновників мають деякі своєрідні відмінності. На них необов'язково наносити адресу, а замість логотипу наносять герб і прапор. Відсутність адреси на інших ділових візитках неприпустимо.

  Особисті візитки, замовлені в поліграфічній майстерні "Гамма Центр"

  При виготовленні особистих візиток вже немає строгих правил щодо колірної гамми, наповнення і змісту. Але деякі моменти все ж таки освітимо. У особистій візитній картці ім'я і прізвище пишуться прописними буквами, посада - рядковими. Зазвичай указується адреса фірми, в якій працює власник картки, і номери телефонів, зокрема домашнього. Різновидом особистих візиток є так звані сімейні візитки. В цьому випадку ім'я дружини стоїть перед ім'ям чоловіка.